A KUNG-FU ÉS MARTIAL ARTS FILMEK KIRÁLYAI!

2010. április 13., kedd

The Avenging Eagle 1978



A történet úgy indul, hogy 2 különös idegen találkozik a sivatagban. Az egyikük, Chi Ming, egyike a 13 "Sas"-nak, egykori tagja a hírhedt "Vas Hajó" bandának, és mestere a 3 részes botharcnak, akit a könyörtelen gyilkosságokra, harcra képeztek ki gyerekkora óta. A másikuk, Cheuk Yi, az igaz szívű harcos, aki Chi mellé áll és követi őt, de nem tudni,hogy milyen cél vezérli. A film során egyre többet tudunk meg a 2 kalandorról, a küzdelmükről a fennmaradt 12 "Sas" ellen, és végül megküzdenek a "Vas Hajó" banda, gonosz vezetőjével is, a "Vas Karmúval".

Értékelés: ***
Kiemelkedően jó,drámaias történet és befejezés,eléggé látványos film,viszont sajnos eléggé közepes harcokkal.

2 megjegyzés:

  1. Igaz nekem ez csak a második SB filmem (és nyilván amúgy sem láttam annyi Kung fu filmet mint a blog szerzője), de szerintem kurva jó volt. A sztori jól megírt, követhető és drámai. A színészek se rosszak. De a harcok szerintem bitang jók lettek, ha ezek csak a közepes kategóriában vannak akkor kifejezetten kíváncsi vagyok, hogy milyen egy átlagon felüli kung fu.


    Amúgy maga a blog remek, hiánypótló darab.

    VálaszTörlés
  2. Az egyik legjobb SB film amit eddig láttam.Nagyon tetszett. "A bosszúálló sasok" magyar címen lehet megtalálni.

    VálaszTörlés