A KUNG-FU ÉS MARTIAL ARTS FILMEK KIRÁLYAI!

2010. október 26., kedd

Come drink with me 1966




A történet pofon egyszerű. A kormányzó fogva tart egy híres banditavezért. A többi bandita összefog, hogy kiszabadítsák a vezetőjüket, ezért elrabolják a kormányzó fiát egy leendőbeli fogolycserében gondolkozva. A kormányzó lánya, Golden Swallow azonban egyedül indul el, hogy kiszabadítsa a testvérét. Egy fogadóban segítőre talál a Részeg Macska nevű koldusban. Együtt próbálják felvenni a harcot a banditákkal, és egy szerzetessel, akinek a Részeg Macskával van egy lezáratlan ugye a múltból.
Értékelés: **
Bajban vagyok, ugyanis ezt a filmet nagyon sokan imádják, de nekem nem jött be annyira. Jópár évvel ezelőtt láttam pocsék magyar szinkronnal, most pedig angolul, de ettől sem lett jobb. A színészek szerintem borzalmasak, a harcok nagyon közepesek, a történet pedig pocsék. Szerintem egyszer meglesed, és többet nem veszed elő, hacsak nem köt hozzá valami gyerekkori élmény, mert ez az a film amit nyugati országokban is vetítettek a 80as években.

1 megjegyzés:

  1. Hát ez egyáltalán nem tetszett.Gyenge történet,még gyengébb harcok,az pedig egyenesen kellemetlen volt amikor egy jelenet erejéig átváltott musicalbe.Felfoghatatlan számomra miért emlegetik ezt a filmet korszakalkotóként,zseniálisként stb.Szerintem a legrosszabbak közül való.Magyarul is meg lehet nézni "Shaolinok szövetsége" címen.

    VálaszTörlés