A KUNG-FU ÉS MARTIAL ARTS FILMEK KIRÁLYAI!

2011. március 12., szombat

7-Man Army 1976



A történet nagyon egyszerű. A japánok lerohanják kínát és a következő célpontjuk a stratégiailag fontos Pa Tou bázis. Ott viszont már csak 7 katona maradt Wu Chan kapitány vezetésével. Ők próbálják hősiesen tartani a frontot, miközben a néző megismerheti mindegyikük életét és motivációját.
Értékelés: **
Ez a film tipikus esete annak, hogy nem elég ha egy kondérba belepakolod a legjobb hozzávalókat, mert ha az alap és a fűszer rossz, akkor az egész pocsék lesz. Ebben a filmban parádés szereplőgárda van. David Chiang, Fu Sheng,Chen Kuan, Ti Lung és mégis a film nagyon unalmas és egysíkú. Én 3 szor futottam neki mire végignéztem. A történet is meglehetősen langyos. Aki szereti a háborús filmeket annak ajánlom, de másnaknem igazán. Esetleg olyan SB fanatikusaknak mint én vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése